diumenge, 18 de març del 2012

Montbrió - Colldejou - Torre de Fontaubella - Pradell de la Teixeta - Riudecanyes - Monbrió

Tot i portar una bona ressaca Calçotera, avui hem disfrutat d'un dia pre-primaveral: sol i una temperatura molt agradable (ni fred ni calor).

Aquesta era una ruta que ja volia fer la setmana passada però el fort vent que feia ens va fer canviar de plans.

En general es una ruta de cert nivell (44 Kms i un IBP de 124) però molt maca, passant del Baix Camp al Priorat. Possiblement la part més dura -a nivell de rampes- es el tram de Colldejou fins al Coll Roig.



Per la meva part, la zona que més m'interessava, ja que la resta de camins ja els coneixia d'altres rutes, era trobar un camí que ens portés de La Torre de Fontaubella fins a Pradell de la Teixeta evitant la carretera, i amb el Google Earth el vaig localitzar i traçar, i es perfectament ciclable -també té alguna que altra rampeta i amb un ferm força rocós- tenint una visió posterior del parc eòlic amb una perspectiva diferent a la que tinc des de casa meva.
 
Com a dada curiosa (d'aquelles que el saber no ocupa lugar) del Coll Roig, un cop agafes el camí fins a La Torre de Fontaubella, aproximadament cap a la meitat, hi han les restes d'un antic forn de calç.







Pots baixar-te, també, el track a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada