dimecres, 14 de març del 2012

Quin bon rotllo!

Des de l'inici de la publicació del Bloc, m'he trobat amb gent molt enrollada, que no únicament m'han mostrat el seu suport, donat ànims i consells, si no que, fins i tot, m'han posat ressenyes en les seves webs o Blocs, portant-me una gran afluència de lectors.

Gràcies a Coico (que vàren ser els primers i que ara estan preparant-se per la Titan -quina enveja-), LePetitRoc (que acaba de publicar la seva segona guia per terres del Priorat), bttmania (on, per primer cop, m'he donat d'alta en un fòrum), a "Totof" (quines fotos més bones!), Sortidesbtt (que m'han posat una ressenya a primera plana), en Carles Soler, Margarida i Pere, Vall de Ribes BTT, BTT Morell, BiciCamp,...

Gràcies a tots, als nouvinguts i els que han d'arribar!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada