dilluns, 9 d’abril del 2012

Oferta 2x1


Farà un dies que vaig enviar un mail a la gent de EsCilclismo per donar a conèixer el meu Blog, i pocs dies mes tard, el webmaster, em va enviar un mail per informar-me que per estar en la llista d'enllaços havia d'omplir un formulari... malament vaig pensar, però així ho vaig fer.

Ja quasi m'havia oblidat del tema i avui, al obrir el correu, m'he trobat una notificació del Webmaster que m'havien posat en la llista d'enllaços!!

Li he reenviat el mail agraint l'enllaç, jo he fet el mateix en els meus (de moment encara no cal formulari) i a la poca estona he rebut un altre missatge (suposo que al veure la rapides en que l'enllaçava) de que, en els meus, també podia posar-hi l'enllaç d'una altra web seva que no coneixia: MTB Mounatin Bike. Així que jo li he demanat el mateix (ara sense formularis, ja hi havia confiança) i amb la mateixa rapides m'ha posta també en la web de MTB.


Jo d'això en dic una oferta 2x1

Saludos y muchas gracias!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada