dissabte, 19 de maig del 2012

Montbrió - La Selva - Montbrió

Un mes després repetim ruta, amb la diferència que l’altre cop vàrem pujar al Puig d’en Cama empenyent força bici i avui ens ho hem estalviat i hem arribat fins a La Selva del Camp. Resumint, hem fet una versió light i rodadora (d'això el baix IBP que ha sortit).

Avui m’ha acompanyat el meu cosí Jojo (maratonià que per un dia s’ha dignat a agafar la bici) i, tot i que avui jo arrossegava la ressaca d’un costipat que no m’ha deixat sortir en tota la setmana (i que encara dura), el xic i un servidor hem a aguantat d’allò més bé. I diu que ara vol sortir més sovint. Això rai!

Passat l’Aleixar i poc abans d’arribar a Vilaplana, hem passat per sota del Pi de les Planes (jo sempre li havia dit Pi de Ferrando ¿?) catalogat com a Arbre Monumental de Catalunya amb una soca i copa força impressionants.




També pots baixar-te el track a Wikiloc

Per cert, el que més m’ha alegrat el dia ha estat, en arribar a casa, veure que la meva filla gran, que ahir li vàrem treure les rodetes de la bici i vàrem practicar poca estona, avui ja s’ha deixat anar tota sola!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada