dilluns, 8 d’octubre del 2012

Sol com un mussol



…així es com em vaig quedar aquest diumenge… i si els campaners es pensaven que m’arronsaria, ho porten clar. Un de la colla ahir va fer la seva primera Triatló a la Garmin de Barcelona i jo no em podia permetre el luxe d’abaixar la guàrdia. Tenia prevista una ruta d’uns 35 km aprox. i, a mig camí, vaig decidir fer una extended version, afegint 15 km de més, i no precisament planers.

Com que no tenia el pressing dels piques i de les presses ­—sempre n’hi ha per tornar— m’ho vaig prendre amb calma gaudint del paisatge.

La ruta d’ahir era per provar un tram de GR-7 que va del parc eòlic del Trucafort a l’Argentera. Volia saber —tot i que ja m’ho imaginava— si era ciclable o no: doncs no. S’ha de carregar bici fins a baix (tram vermell del mapa adjunt; 800 mts.). Suposo que hi deu haver algun Xtream que se la deu fer, però no és el meu cas: en els cercles més íntims em diuen Marylin. Pel colmo, a mig camí vaig trobar uns moteros destrossacamins encallats intentant pujar. La veritat és que tot i baixar a peu no em vaig fer mala sang badant amb el paisatge.


En el tram de Colldejou fins al Coll Roig, passant pels peus de la Mola, em vaig creuar amb una serp (la veritat és que vaig estar a punt de passar per sobre d’ella). Tot i no tenir massa experiència en vipèrids, em va semblar que era un escurçó i vaig aprofitar per fer de Frank de la Jungla fent-li fotos, això si, a certa distància. Del Coll Roig cap al parc eòlic es comença per una rampa cimentada on els 300 primers metres tenen un desnivell d’entre un 15 i 19% que després es va suavitzant passant a camí d’arena. Després d’uns 3 km entre ventiladors baixem pel GR-7 cap a l’Argentera.


Un cop a l’Argentera, la meva idea inicial era anar tornant xino xano, però vaig decidir seguir pel GR-7 i pujar fins al Coll de la Teixeta a veure si així em sortia una mica més de pèl al pit! Pèl no sé, però agulletes, una mica.

I d’allà dalt tot baixada!

Ruta: Montbrió – Vilanova d’Escornalbou – Colldejou – L’Argentera – Coll de la Teixeta – Duesaigües – Riudecanyes – Montbrió



També et pots baixar el track de Wikiloc




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada