dilluns, 19 de novembre del 2012

It’s raining again…



La setmana té pocs diumenges, així que no se’n pot desaprofitar cap, ni que plogui (un altre cop).

Les sortides acostumen a ser a les 8. Els dies que fa mal temps (pluja, vent,…), a partir de les 7 ja comencen els Burofax: que si sortim, que si ens quedem, que al llit s’està molt bé, que jo no em vull mullar, que què t’ha dit l’altre, que si no surt jo tampoc… i llavors em començo a posar gris com el dia. Avui, amb el xim-xim, hi ha hagut campana generalitzada i fins i tot a mi se m’han passat les ganes de sortir, així que he començat el matí arreglant la bici.



Un parell d’hores després ja no he pogut més; la bici i les sabates ja eren brutes, així que què coi, una mica de fang tampoc és tant greu. He decidit sortir!! Com que ja era tard únicament he fet un parell d’hores, però m’he entregat i he fet una ruta de mar i muntanya pseudofondera.



Per sort, únicament han caigut 4 gotes mal comptades, però el fang m’ha deixat ben brut. Com que no porto ulleres de protecció, ha estat una mica incòmode pels ulls, ja que constantment m’hi entrava brutícia. Demà en busco unes.



Ruta: Montbrió - Vilanova d'Escornalbou - Mont-roig - Cambrils - Montbrió



També et pots baixar el Track de Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada