dilluns, 22 de juliol del 2013

Test: XIX Marxa btt de l’Argentera


Sembla que últimament estic força en mode Test (Sortida test mode, Specialized Epic S-Works 29' Test…).

El pròxim dissabte 27 de juliol es celebra la XIX Marxa btt de l’Argentera, i, jo que encara no hi havia participat mai, si no hi ha cap contratemps, aquest any m’hi apuntaré. La marxa comença a les 18 hores, i com que de moment no ses preveu cap gota freda, farà una calor de nassos. El tema de la calor no el porto massa bé -suposo que com la majoria-, prefereixo l’hivern.



Vaig descarregar el track de la seva pàgina per anar-l’ho a provar amb els de la colla. Pel que sembla, el track que hi ha ara mateix, es el de l’any passat i per aquesta edició sembla que hi haurà alguna petita modificació degut a que –segons m’han dit- hi ha un pagès que no deixa passar per la seva finca.

El recorregut, d’aproximadament 28 Kms i calculo un desnivell positiu acumulat d’uns 700-800 mts –el meu track està fet des de Montbrió-, es força divertit i sense massa complicacions, fins i tot, un de la colla que no tenia pensat participar-hi, igual s’anima a fer-ho.

Com que no estic amb un estat de forma com per anar amb el ganivet entre les dents, aniré, en la mesura que sigui possible, a passar-m’ho bé; sense stress (últimament en porto massa, fins i tot el bloc s’en veu afectat).






Les fotos publicades en aquesta entrada no són meves, em vaig oblidar la càmera, així que he tirat de fotos fetes pels companys amb els seus telèfons (gràcies!).



També et pots descarregar el track a Wikiloc




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada