divendres, 3 de gener del 2014

La primera de l’any


Res millor que estrenar l’any amb una sortida en bicicleta. S’acosta la carrera de LaPica i després d’haver estat més d’una setmana sense tocar bici, ara toca arrencar de nou i tornar a agafar ritme.

Vam sortir per la zona dels barrancs de la Porquerola i de Rifà (Mont-roig). És una ruta que van fer tota la colla ara farà un parell de setmanes per tancar l’any i jo no hi vaig poder anar (així sí, l’esmorzar amb forquilla no m’el vaig perdre!). Quan van arribar em van dir que havien fet una ruta molt guapa, passant per molts llocs que no havien passat mai -un cop feta, vaig comprovar que havien repetit molts camins però a l’inversa, i això despista força-. El company que havia preparat aquesta ruta es coneix molt bé tota la zona de Mont-roig i van fer algun tram que jo no havia fet mai, així que, ni curt ni mandrós i amb el que m’agrada “cartografiar” els voltants de casa, vam fer una pedalada per inaugurar el 2014 i descobrir aquests senders.



Caseta del Porxo

Vaig aconseguir el track, li vaig poder donar un cop d’ull abans de carregar-lo, i, a punt de sortir, va resultar que el GPS estava descarregat (suposo que no l’havia apagat l’últim cop) així que únicament es va carregar durant els deu minuts que vaig tenir-lo connectat a l’ordinador per bolcar el track. Vaig confiar que el company que m’acompanyava i que havia fet la ruta un parell de setmanes enrere s’en recordes, però hem va dir que té una “memòria de peix” (cosa que puc confirmar). Així que amb la poca bateria que tenia, la seva memòria i el que recordava de la pantalla de l’ordinador penso que ens en vam sortir prou bé.


GoPro? No! un picat en marxa amb la compacta (un dia prendrem mal)
Aquest no l'havia fet mai!!

Algun tram el vam fer en sentit invers i penso que va ser millor ja que vam evitar alguna pujada molt dura que, de baixada, es va gaudir molt més.

Bon any a tothom! Salut i pedals!! 



També et pots descarregar el track a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada